Mitől lesz az egyik logó jobb, mint a másik?
Az egyszerűségtől.
A jó logó a legegyszerűbb formákkal dolgozik. Emlékezetes megfogalmazása a márkádnak, és bizalmat ébreszt irántad a vevőidben. Frissnek, eredetinek kell lennie – vizuális klisék vagy amatőr effektek alkalmazása nélkül.
A logó akkor van jól megtervezve, ha ugyanolyan jól néz ki egy névjegykártyán, egy weboldalon vagy egy óriásplakáton. Hogy elérje a célját, a logónak jól kell megjelennie akkor is, ha fekete-fehérre vagy szürkeárnyalatosra kell alakítani, például faxpapírokon vagy újsághirdetésekben. A legjobb logók elegánsan egyszerűek.
Miért van szükség logóra?
Egyszerűen fogalmazva, a logó a rövid, vizuális megfogalmazása annak, hogy ki vagy. A logód fogja megalapozni a céged azonosíthatóságát és megbízhatóságát. Hűséget épít ki a vevőid és az alkalmazottaid körében. Márkaépítést fogsz végezni minden egyes alkalommal, amikor a logód megjelenik egy weboldalon, egy táblán, vagy egy hirdetésben.
A profi módon megtervezett logó lehetővé teszi, hogy a cégedet azonnal felismerjék, ezért egyedinek, emlékezetesnek és egyszerűnek kell lennie. Egy ilyen logó az idők során az egyik legjelentősebb céges eszközöddé növi ki majd magát.
.
Ha most kezdesz a céged vizuális imázsának kialakításába, töltsd le az ingyenes logó- és arculattervezési segédeletet! A jelentésben gyakorlati tippeket találhatsz a megjelenésed kialakításához és tervezéséhez. (Figyelmeztetés: email cím megadása szükséges.)